+1

Wednesday, June 22, 2011

Aku suka.

I don't know what people think about me?

I like art. I like technology. I am detail type of person. Sometime very detail.

Aku suka warna merah.

Aku suka lukis. Aku suka dengar lagu heavy metal especially lagu Cromok & Metallica. Sometime dengar all type of songs. Aku suka dengar lagu M.Nasir.Aku suka baca buku. Aku suka pakai cap.


Aku suka motor Titan Gecko (Cruiser).


Aku suka kete futuristic look.


Aku suka gitar.


Aku suka beli barang. Aku suka jual barang.

Aku suka main dengan baby/budak-budak.


Aku selalu curious tentang kesihatan. Aku suka kimia.


Aku suka decorate house.


Aku suka bunga


Aku suka Nisah. Aku sayang dia!


Aku suka Damia. Aku sayang dia!


Aku suka Carl. Aku sayang dia!



Aku suka Dr Aziz!


Aku suka Kak Saleha, Johan, Kak Jah & Abg Syed

Banyak lagi yang aku suka. Bukan suka-suka. Bukan sesuka hati!


Gua chow!
Rocksmi
Moving Forward..
* Next- I miss Japan!

No comments:

Post a Comment